Hvornår:
1. marts 2022 – 31. marts 2022 heldags
2022-03-01T00:00:00+01:00
2022-04-01T00:00:00+02:00
  • Hvert medlem af klubben har valgt et af sine egne billeder, som man gerne vil have at andre bare skal se. Så når udstillingens titel er ”Mit billede”, refererer det netop til, at fotografen har et særligt forhold til dette billede. Men da definitionerne på et godt billede er mangfoldige og individuelle, fremtræder udstillingen meget alsidig i både kunstnerisk udtryk og motivvalg.Vi håber også, at udstillingen kan være med til at vise, at et kamera kombineret med en teknisk viden kan være bedre end en telefon og give større muligheder for det færdige billede., Vi arbejder målrettet med at udvikle medlemmernes tekniske kunnen og billedmæssige forståelse.

På udstillingen kan de besøgende stemme på et billede, de synes særligt godt om, og når udstillingen slutter, bliver der trukket lod om en præmie blandt de afgivne stemmer. Vinderen får direkte besked.